Gwarantujemy leczenie bez bólu !

Dzięki znieczuleniu komputerowemu The Wand gwarantujemy bezbólowe, prawie niezauważalne podanie znieczulenia i zapewniamy bezbólowe przeprowadzenie zabiegu.

Nowoczesne technologie

Nasza klinika stomatologiczna w Rudzie Śląskiej posiada najnowocześniejsze technologicznie urządzenia diagnostyczne oraz stosuje tylko materiały najwyższej jakości. Dzięki temu zapewniamy naszym pacjentom wysoki poziom oraz komfort leczenia.

Interdyscyplinarne leczenie

Rehabilitacja narządu żucia to zadanie wymagające wielotorowego spojrzenia na pacjenta i jego oczekiwania. Kompleksowe leczenie rozpoczynamy od diagnostyki, planowania oraz przedstawienia wszystkich możliwości leczenia. Interdyscyplinarne leczenie obejmuje zabiegi z zakresu stomatologii zachowawczej, periodontologii, leczenia kanałowego, chirurgii stomatologicznej z implantologią włącznie oraz ortodoncji.

Gwarancja jakości

W naszym gabinecie dentystycznym w Rudzie Śląskiej stawiamy na ciągły rozwój dotyczący zarówno stosowanych metod leczenia, materiałów jak i naszych kwalifikacji. Aktywnie uczestniczymy w kursach, szkoleniach, konferencjach w Polsce oraz za granicą. Jesteśmy aktywnymi członkami wielu towarzystw naukowych.

Gabinet przyjazny pacjentom

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pacjentów umożliwiamy rozliczanie się w dowolnie wybranej formie (gotówka, karta płatnicza, przelew bankowy). Zapewniamy również parking wyłącznie dla naszych pacjentów. Nie muszą Państwo pamiętać o kolejnej wizycie. Nasz personel przypomni i potwierdzi termin wizyty w dniu poprzedzającym.

duodentclinic-logo-m

ul. Nowy Świat 16a